четверг, 18 сентября 2014 г.

Dragostea este esenţa vieţii. Tu eşti dragostea mea!!!




   Totul a început atît de neaşteptat, încît nu am înţeles pînă la urmă ce s-a întîmplat. Totul a avut loc exact atunci cînd viaţa mea a început să ia roate.

Miticuta mea toamna
O adevărată prinţesă
 A fost o simplă zi, în care o făptură mică, cu o întruchipare dumnezeiască a m-a vizitat pe o reţea de socializare. În acel moment am înţeles că anume de această persoană am nevoie pentru o viaţă întreagă. M-am îndrăgostit de la prima vedere!!!

Prima noastră poză comună
  M-am hotărît, i-am scris, şi UUUURAAAAAAAAAA!!!, mi-a răspuns. Am fost în al nouălea cer de fericire în acel moment, cînd sunetul calculatorului meu m-a deşteptat din starea de farmec în care mă aflam privindu-ţi pozele tale. Era primul mesaj venit de la tine...
 A trecut timp, şi m-am hotărît să te invit la prima noastră întîlnire. Emoţii, emoţii şi iarăşi emoţii. Şi iată văd cum tu vii. Cu o mimică neprihănită, cu un zîmbet inocent te-ai apropiat de mine. În acel moment am simţit că nu am nevoie de nimic. Doar să te simt aproape!!

Prima iarnă împreună
A trecut timp, s-au scindat anotimpurile şi iată a venit iarna. Anotimpul cînd tot negrul pămîntului se transformă în puritate. A fost alb, curat, sentimente adevărate, împartăşite reciproc. Totul ce se făcea, se
făcea cu dragoste, iar noi ne topeam. Ne topeam în extazul unei iubiri enorme!

Felicitări cu Ziua Medicului
  O dată cu sosirea primăverii, au apărut primele roade ale dragostei noastre.Ai devenit şi mai aproape , la o mînă distanţă. Ai devenit viaţa mea, existenţa mea. Ai devenit făptura preferată a ochilor mei, care în fiecare dimineaţă te priveau cu dragoste. Cu toate că ma alintai zilnic cu prezenţa ta, totuşi am înteles că nu eşti în stare să îmi să îmi potoleşti setea de tine.
Ai spus DA!!!

Şi iată a venit varaaaa!!! Anotimpul cînd căldura sufletească s-a contopit cu fierbintele de afară. Eşti alături de mine, tu, iubirea vieţii mele. După un an minunat petrecut împreună m-am convins o dată în plus că te vreau o viaţă alături. Fiindcă tu, eşti viaţa mea!!! Deoarece doar pe tine te iubesc!!!! Şi da, ai dat acordul!!! Te iubesc!!! Şi te voi iubi pînă la ultima mea suflare!!!


               

















                                           TO BE CONTINUED...

Комментариев нет:

Отправить комментарий