пятница, 19 сентября 2014 г.


ANII DE AUR AI FOTBALULUI CĂUȘENESC! ECHIPA DE FOTBAL ,,AUTOGARA"

 De multe ori imi aduc aminte de iubitul și scumpul meu oraș natal, și de fiecare dată ma cuprinde o nostalgie nebună. Căușeniul a fost și va rămîne pentru mine cel mai iubit și sfînt loc de pe pămînt, deoarece aici m-am hranit cu cele mai colorate trăiri și emoții.
  Niciodată nu voi uita cum jucam cu prietenii fotbal pe stadionul orășenesc, sau la orășelul sportiv, care pe toată durată copilăriei mele mi-a fost ca a doua casă. Terenul de fotbal asfaltat din centrul orașul va rămîne în veci în amintirile mele ca fiind cea mai bună acoperire artificală.
  A existat cîndva o echipă de fotbal, membrul căreia eram și eu, care era de neînvins pe acele timpuri. Lotul arăta cam așa:


  • NR 1, VOROTARI MATALA- VANEA TODERAȘCU( Dacă chiar marcai, nu demonstrai) , 
  •  NR 12, PORTAR-  DUMITRU GOLAN( a marcat gol din poarta sa prin aruncarea cu mîna în poarta adversă, sărea la bătaie la atacantul care-i marca gol)
  • NR 2, FUNDAȘ STÎNGA - VICHEA GORBAN( DACĂ SE SUPĂRA LUA PE VOROTARI MATALA VANEA TODERAȘCU ACASA CU TOT CU MINGE...)
  • NR 3, FUNDAȘ DREAPTA- ȚAȚKA PUHALSHI( 33.333.333.333- mulți văd, puțini vor înțelege)
  • NR 7, MIJLOCAȘ CENTRAL - SERÎI PUHALSHI (DACĂ SE SĂTURA ÎN TIMPUL MECIULUI, DISPĂREA DE PE TEREN, PUNÎND ÎN DEZAVANTAJ ECHIPA. ERAU MOMENTE CÎND MARCA GOLURI FABULOASE ATÎT ÎN POARTA ADVERSĂ CÎT ȘI ÎN POARTA ECHIPEI SALE)
  • NR 9, MIJLOCAȘ STÎNGA- ION DODON ( CÎND FĂCEA CÎTE O GAFĂ PE TEREN , MEREU SPUNEA CĂ ÎL DOARE OCHIU, ÎȘI SPĂRGEA DES CAPUL, AVEA BICICLETĂ )
  • NR 11, ATACANT -GRIȘA - CUNOSCUT SUB PSEUDONIMUL HRIUȘKIN- DACĂ VROIA LA VICEU ÎN TIMPUL MECIULUI, PUTEA SĂ FACĂ ÎN PANTALONI, ȘI SĂ JOACE MAI DEPARTE, ADEVĂRAT PATRIOT! ADUNA MEREU ECHIPA, DRUG CU ȘTANGA!!!
  • NR 94, ATACANT- BOICO NICOLAI- ERA OBSERVAT MAI MULT TĂVĂLINDU-SE PE JOS, DECÎT SĂ JOACE FOTBAL! DACĂ ACCELERA, NU SE PUTEA OPREA CU UNA CU DOUĂ!!! 

  •    REZERVE: ZIOBRIC IURA) 

*  PERFORMANȚE SPORTIVE:
1) !!! Campioni absoluți ai orașului Căușeni, fără a juca nici un meci, din motiv de neprezentare ale echipelor adverse!!! Probabil acestea nu știau că trebuie să joace cu noi...


                           Mai jos  ca amintire o poza a terenului gază al echipei FC AUTOGARA: 


  P.S - ARTICOLUL A FOST REALIZAT BAZÎNDU-MĂ PE FAPTE REALE!!!

                       

Комментариев нет:

Отправить комментарий