вторник, 14 июля 2015 г.

MAMA- O PARTE DIN TOT CE AM MAI SCUMP...

Persoanele care te marchează în viață sunt acele ființe care sunt disponibile de a-ți fi călăuză chiar și după trecerea în neființă... A fi idolul cuiva este o împlinire nobilă.
Cert este că pentru fiecare, persoana marcantă este idealul viziunii sale. De la cum trebuie să procedezi, pînă la ce trebuie să faci, Toate acestea le execuți după un exemplu elocvent, a celui pe care îl considerri perfect.
Și dacă mulți își iau ca exemplu fie o persoană cunoscută, fie o vedetă de show-bizz, atunci autoritatea vieții mele este mama mea. Este justă afirmația precum că de la rădăcini ne tragem, fiindcă acestea mereu se străduie să ne ofere tot cel mai necesar pentru a atinge un apogeu. Anume de la rădăcini preluăm tot cel mai bun pentru a putea întrege performanțele  și ațteptările acelui, care ne-a oferit șansa de a vedea lumina zilei. Mama pentru mine reprezintă culmea idealului, pe care nici soarele de pe cer nu la-ar putea întrece în frumusețe și splendoare.
Supremul, a început o dată cu naşterea ta, mămică dragă. Sensul vieţii, existenţa mea pe acest pămînt, se datorează anume ţie, a mîinilor tale grijulii, a privirii tale blînde şi a simţului matern, care este mai presus decît toate. Eşti unică, eşti simbolul vieţii, încununată cu puterea dumnezeiască. Eşti un înger păzitor, care ma urmează şi mă veghează o viaţă întreagă.
  Cică într-o zi, un pămîntean, privindu-şi calea vieţii  şi-a întrebat îngerul  păzitor cu lacrimi în ochi.
- De ce atunci cînd mi-a fost bine, am avut şi urmele tale alături de ale mele. În toate momentele dureroase din viaţa mea sunt numai o pereche de tălpi. De ce m-ai părăsit atunci cînd am avut cel mai mult nevoie de ajutorul tău.

- Nu te-am părăsit nici pentru o clipă, ţi-am fost alături o viaţă întreagă, şi la bine şi la rău, a spus ingerul...  Doar că în cele mai grele compartimente ale existenţei tale, te-am dus în spate, de asta vezi numai o pereche de tălpi...
 Momentele dureroase în viaţa ta, piedicile şi nenorocirile au fost şi pentru mine nişte secvenţe extrem de grele, iar cele mai mari piedici au fost si pentru mine o mare povara, caci te-am ridicat in spate si te-am trecut peste toate...

Комментариев нет:

Отправить комментарий